| Περιγραφή | Παρακαλώ φροντίστε να αδειάζετε τον κάδο απορριμμάτων πιο συχνά από μία φορά την εβδομάδα (δηλ. κάθε Τετάρτη). Την εποχή, λόγω μεγάλου αριθμού παραθεριστών, ο κάδος γεμίζει πιο γρήγορα, και η αποφορά από τα υπερχειλίζοντα απορρίμματα είναι πρόβλημα για τους περίοικους. |
Επόπτης
Γεωργία Κωνσταντάγκα
(Επόπτης)